بیایید اعداد بسازیم
چرا به باز طراحی سایت نیاز دارید؟

50%+

افراد، از ظاهر سایت کیفیت محصولات را قضاوت می کنند

%68+

افراد، سایت های با طراحی ضعیف را ترک می کنند

48%+

افراد، بر اساس تصاویر سایت تصمیم می گیرند

70%+

وب سایتها قوانین گوگل را رعایت نمی کنند

با طراحی بداهه خود خداحافظی کنید.


اگر سایت شما ورودی خوبی از گوگل دریافت نمی کند، قدیمی شده و دیگر از نظر بصری یا فنی به روز نیست ما اطمینان می دهیم که با باز طراحی سایت شما تفاوت و نتایج قابل اندازه گیری آن را خواهید دید.

هدف ما از طراحی مجدد وب سایت

هدف ما فقط این نیست که شما در کسب و کار تجارت الکترونیک خود پیشرفت کنید، بلکه بهتر از رقبای خود عمل کنید. برای رسیدن به این هدف، انتخاب های طراحی و بازاریابی شما باید بر اساس بررسی داده های باشد، نه حدس و گمان. درک اینکه کدام بهبودهای طراحی بیشترین درآمد را به همراه دارد و شناسایی استراتژی هایی که ناکارآمد هستند بسیار مهم است.

باز طراحی مجدد سایت

اصطلاح راه اندازی مجدد وب سایت به مدرن سازی بصری یک وب سایت اشاره دارد که به موجب آن سئو صفحه، نام صفحه و پیمایش منو معمولاً حفظ می شوند. طراحی مجدد سایت همیشه منطقی است اگر ساختار و فناوری وب سایت با استانداردهای امروزی مطابقت داشته باشد. . طراحی مجدد سایت، معمولاً می تواند به راحتی و بدون از دست دادن رتبه های ارزشمند موتور جستجو انجام شود.

طراحی مجدد سایت

طراحی مجدد یک وب سایت نه تنها شامل باز طراحی کامل سایت می شود، بلکه ساختار محتوایی سایت نیز به عنوان بخشی از قابلیت استفاده و بهینه سازی موتورهای جستجو تغییر می کنند. به خصوص وب سایت های قدیمی که اغلب کاربر پسند نیستند، تغییر و به یک وب سایت حرفه ای کاربرپسند تبدیل می شود

فرآیند ریدیزاین سایت یا طراحی دوباره وب سایت

ابتدا یک نسخه پشتیبان کامل از وب سایت موجود شما ایجاد می شود. این پشتیبان به عنوان یک کپی در یک زیر دامنه جدید نصب می شود. راه اندازی مجدد بدون خاموش شدن یا از دسترس خارج شدن سایت شما انجام می گیرد و وب سایت فعال شما  تحت تأثیر قرار نمی گیرد. پس از اتمام و تست های گسترده، سیستم بهینه شده به سرور شما منتقل شده و سایت جدید فعال می شود.

از ما چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

انتقال سایت از هر سیستم مدیریتی

مهم نیست سیستم مدیریتی وب سایت شما چیست

انتقال آن را به بهترین شکل برای شما انجام می دهیم

طراحی کاملا رسپانسیو

تمام طراحی ها را با عشق انجام می دهیم تا در تمامی مرورگرها و دستگاه‌ها، از جمله موبایل و تبلت، واکنش‌گرا و کاربردی باشند.

عدم استفاده از افزونه

ما اطمینان می دهیم که فقط افزونه های اجباری نصب می شوند و تمام تلاش خود را می کنیم با کد نویسی های بهینه مانع از کاهش سرعت سایت شما شویم

بدون از دست رفتن اطلاعات قبلی

جلوگیری از دست رفتن داده‌های مهم مانند محصولات، سفارش‌ها و جزئیات مشتری تخصص داریم. ما در مهاجرت تخصص داریم

بهینه سازی دیتابیس بزرگ

قلب وب سایت شما را پاکسازی و آن را زنده می کنیم

تضمین سرعت بارگذاری

تضمین می کنیم سرعت وب سایت جدید شما را شگفت زده کند

کد نویسی بهینه

کد نویسی های اختصاصی و بهینه همراه با راه اندازی سیستم سئو پایه برای وب سایت شما

سیستم های فروش پیشرفته

ما دیده شدن و دسترسی برند شما را به صورت آنلاین افزایش می دهیم. با سئو، کمپین ها و بهینه سازی عملکرد که باعث ایجاد ترافیک و فروش بیشتر می شود.

صفحه محصول سفارشی

صفحه محصول سفارشی و بهینه ، رضایت مشتری، تجربه پرداخت، تبدیل و فروش را بهبود می بخشد.